Având personal bine pregătit și experiență în domeniu de peste 18 ani, asigurăm întreaga gamă de servicii pentru casele de marcat. În perioada de garanție reparațiile se asigură gratuit iar post-garanție în baza unui contract de service.
Un contract de service pentru casele de marcat este necesar, util dar și conform prevederilor legale, obligatoriu.
În Normele Metodologice de aplicare a OUG 28/1999, Art.107 se precizează:

(1) Operațiile prevăzute la art. 106 alin. (2) lit. b)-d) se fac gratuit în perioada de garanție, iar în perioada de postgaranţie contra cost, pe bază de contract încheiat de utilizator cu unitatea de service acreditată.

(5) În cazul în care organele de specialitate prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă constată neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectării şi nerepunerii în funcţiune a acestuia datorită inexistenţei unui contract valabil de service pentru perioada de postgaranţie încheiat în condiţiile menţionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic în cauză amenda contravenţională prevăzută la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă şi vor suspenda activitatea unităţii.”

Lăsând la o parte faptul că încheierea unui contract de service și furnizare de consumabile este obligatoriu vă supunem spre analiză câteva aspecte care credem că vă vor convinge că un contract de service este în primul rând necesar și util:

  • Se asigură una sau două revizii periodice (în funcție de tipul de contract). Este demonstrat practic că întreținerea periodică a echipamentelor asigură pe lângă o durată de funcționare mai lungă și reducerea numărului de defecte sau chiar preîntâmpina apariția lor;
  • Tarife reduse sau chiar gratuitate pentru unele servicii;
  • Introducerea de noi produse (coduri) la tarife mai mici;
  • Prioritate la efectuarea reparațiilor. De obicei reparațiile celor ce au contract de service se efectuează în cel mult 3 ore de la preluarea casei de marcat în service și au prioritate față de cei ce nu au contracte;
  • Furnizarea din stoc a pieselor de schimb și a consumabilelor;
  • Acordarea de asistență tehnică și prin telefon;
  • Deplasare la sediul clientului (în funcție de contractul pentru care se optează)
  • Garantarea repunerii în funcțiune a casei defecte în maxim 72 de ore.

Vă punem la dispoziție mai multe tipuri de contracte în funcție de opțiunile dvs.

Pentru detalii suplimentare vă așteptăm la sediul nostru.