Service - Intretinere si Reparatii Case de Marcat

Imprimare

 

Avand personal bine pregatit si experienta in domeniu de peste 18 ani, asiguram intreaga gama de servicii pentru casele de marcat. In perioada de garantie reparatiile se asigura gratuit iar post-garantie in baza unui contract de service.
Un contract de service pentru casele de marcat este necesar, util dar si, conform prevederilor legale, obligatoriu.
In Normele Metodologice de aplicare a OUG 28/1999, Art.107 se precizeaza:

(1) Operaţiile prevăzute la art. 106 alin. (2) lit. b)-d) se fac gratuit în perioada de garanţie, iar în perioada de postgaranţie contra cost, pe bază de contract încheiat de utilizator cu unitatea de service acreditată.

(5) În cazul în care organele de specialitate prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă constată neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectării şi nerepunerii în funcţiune a acestuia datorită inexistenţei unui contract valabil de service pentru perioada de postgaranţie încheiat în condiţiile menţionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic în cauză amenda contravenţională prevăzută la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă şi vor suspenda activitatea unităţii.”

Lasand la o parte faptul ca incheierea unui contract de service si furnizare de consumabile este obligatoriu va supunem spre analiza cateva aspecte care credem ca va vor convinge ca un contract de service este in primul rand necesar si util:

  • Se asigura una sau doua revizii periodice (in functie de tipul de contract). Este demonstat practic ca intretinerea periodica a echipamentelor asigura pe langa o durata de functionare mai lunga si reducerea numarului de defecte sau chiar preintampina aparitia lor;
  • Tarife reduse sau chiar gratuitate pentru unele servicii;
  • Introducerea de noi produse (coduri) la tarife mai mici;
  • Prioritate la efectuarea reparatiilor. De obicei reparatiile celor ce au contract de service se efectueaza in cel mult 3 ore de la preluarea casei de marcat in service si au prioritate fata de cei ce nu au contracte;
  • Furnizarea din stoc a pieselor de schimb si a consumabilelor;
  • Acordarea de asistenta tehnica si prin telefon;
  • Deplasare la sediul clientului (in functie de contractul pentru care se opteaza)
  • Garantarea repunerii in functiune a casei defecte in maxim 72 de ore.

Va punem la dispozitie mai multe tipuri de contracte in functie de optiunile dvs.

Pentru detalii suplimentare va asteptam la sediul nostru.

Copyright © 2014 Newstep Relserv srl

ronin Google+